طراحی بگ های فروشگاهی

طراحی بگ های فروشگاهی

به ساک‌های کاغذی یا پلاستیکی که فروشگاه‌ها برای حمل کالاهای خریداری شده توسط مشتری در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند ساک خرید یا بگ فروشگاهی می‌گویند.

بازاریابی برای یک تجارت به‌اندازه آب برای یک گیاه حیاتی و مهم است. برای اینکه شغل شما در بازار بماند، به ایده‌های بازاریابی مداوم و خلاقانه نیاز دارد. اگرچه صاحبان کسب و کار می‌خواهند از هر طریق ممکن محصول خود را به مردم معرفی کنند اما برخی شیوه‌های تبلیغاتی نظیر تلویزیون، رادیو، بیلبوردها بسیار پرهزینه می‌باشند و با بودجه محدود برخی کسب و کارهای نوپا همخوانی ندارد. یک شیوه مؤثر، هوشمندانه و کم‌هزینه برای بازاریابی استفاده از ساک خرید می‌باشد که علاوه بر جلب رضایت مشتری از طریق اهمیت دادن به نیاز آن‌ها برای حمل محصولات خریداری شده، به تبلیغ آن کسب و کار می‌پردازد.

ساک‌هایی که با نام تجاری، شعار، تصاویر و سایر مشخصات تجاری خود به مشتری می‌دهید، توجه افراد را جلب می‌کند. مشتریان هنگام حمل کیف خرید به مکانی دیگر، به‌طور خودکار به عاملان تبلیغاتی شما تبدیل می‌شوند؛ بنابراین، برای استفاده بهینه از تبلیغات روی ساک‌های خرید، طراحی این ساک‌ها باید طوری باشد که افراد را وادار کند که به آن نگاه کنند و آن را به خاطر بسپارند. این ساک‌ها باید متناسب با کسب و کار مورد نظر طراحی شوند. در طراحی آن‌ها، با توجه به نیاز و بررسی عوامل مختلف، می‌توان از نشان تجاری، شعار مربوط به آن کسب و کار، آدرس، شماره تماس و حتی آدرس وب سایت نیز استفاده کرد.

 

 

photo28903-05-201812-01-02
photo29003-05-201812-02-33thumb-1
photo27222-04-201817-52-45
photo7626-12-201619-11-45
photo8227-12-201616-57-18
photo27120-04-201817-15-48
photo26920-04-201816-21-28
photo27020-04-201816-21-32
149photopeyvast1RegramBot
photo7726-12-201619-12-16