خدمات طراحی

Super User logo

ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

طراحی نشانه (لوگو) و نوشته نوشتاری (لوگو تایپ) و کاراکتر

لوگو نماد و معرف هر برند و شرکت است. لوگو مهم‌ترین عنصر ارتباط شما با مشتریان و معرف شخصیت و اعتبارتان است. لوگوی منحصربه‌فرد که بتواند قدرت و ارزش نام تجاری و فعالیت شما را نمایش دهد.
لذا طراحی لوگو از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

طراحی اوراق اداری و هویت‌سازمانی

ست اداری به مجموع سربرگ‌ها، پاکت نامه، کارت ویزیت و مواردی مانند کاغذ یادداشت، کارت‌های ورود و خروج کارکنان، برچسب و …. اطلاق می‌گردد. ست اداری باید به‌طورکلی ساختار واحدی داشته باشد و ازلحاظ بصری چشم‌نواز و جذاب باشد.

طراحی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی

کاتالوگ و بروشور، مجموعه گردآوری شده از اطلاعات کلی و جزئی محصولات یا خدمات و فعالیت‌های شرکت هست. در طراحی آن باید از تصاویر گرافیکی جذاب و خلاقانه، همراه با توضیحات مفید با فونت مناسب و جداول و چارت‌های کاربردی استفاده گردد.

طراحی پوستر و آگهی‌های تبلیغاتی

پوستر و آگهی‌های تبلیغاتی برای ارائه محصول و خدمات شرکت طراحی می‌شود و معمولاً در مراکز و مکان‌های پرتردد به نمایش گذاشته می‌شود. طراحی پوستر باید به‌گونه‌ای باشد، که برای مخاطب از فاصله حتی دور هم جلب توجه نماید و با کشاندن مخاطب به نزدیکی پوستر، ایشان را برای خواندن مطالب جزئی‌تر موضوع ترغیب نماید.
در طراحی پوستر از اطلاعاتی شامل شعار تبلیغاتی، تصاویر مرتبط با موضوع پوستر، مکان و زمان برگزاری مراسم‌ها و نشانه‌های سازمان‌ها و یا شرکت‌های مرتبط مانند پشتیبان‌ها استفاده می‌شود.

طراحی بسته‌بندی محصولات

طراحی بسته‌بندی یا همان Packaging  ترکیبی از هنر، صنعت و فنّاوری برای بهبود شرایط نگهداری، حمل‌ونقل، بازاریابی و استفاده از یک محصول است.
بسته‌بندی محصول عبارت است از هرگونه ظرف یا بسته‌ای که محصول در آن برای فروش به بازار عرضه می‌شود یا به‌وسیله آن اطلاعات لازم در مورد محصول به مصرف‌کنندگان منتقل می‌شود.
به دلیل اهمیت زیاد ظاهر بسته‌بندی محصولات، طراحی بسته‌بندی را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی و گرافیک را نام برد.
بسته‌بندی محصولات تأثیر بسیار زیادی در ترغیب خریداران به انتخاب محصول دارد. لذا یک طراحی مناسب برای بسته‌بندی محصول می‌تواند در فروش آن محصول بسیار مؤثرتر از حتی تبلیغات گران‌قیمت در رسانه‌های مانند تلویزیون و … باشد.
بسته‌بندی هر محصول یکی از مهم‌ترین عوامل جلب مشتری در نگاه اول و عرضه صحیح آن است.

صفحه‌آرایی و طراح مجلات، نشریات و کتب

طراحی نشریات شامل طراحی مجله، طراحی کتاب، طراحی ماهنامه، طراحی هفته‌نامه و طراحی نشریه می‌گردد. طراحی نشریات با نگاه حرفه‌ای و تخصصی همراه با رعایت زیبایی بصری آن در محبوبیت و اعتبار آن نشریه بسیار مؤثر می‌باشد.

طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی

طراحی بیلبوردها یا همان تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در شهرها، به جهت اندازه وسیع طرح و وسعت مخاطبان آن و همچنین لزوم تأثیرگذاری آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
طراحی بیلبورد باید کاملاً زیبا، جذاب و منطبق با فضای محیط بوده و با تصاویر، کلمات و جملات کوتاه بتواند نگاه مخاطب را جلب نموده و در ذهن او تأثیرگذار باشد.

استند و بنرهای نمایشگاهی

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی بسیار مؤثر و کاربردی استند است. استندهای نمایشگاهی امروزه در بسیاری از معابر، فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، سالن‌های همایش، نمایشگاه‌ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
تقریباً سبک‌ترین سازه نمایشـگاهی استنـد‌ها هسـتنـد که در سایزها و اشـکال مختلف وجود دارند که ضمن مناسب بودن به جهت اقتصادی و بسیار کاربردی و قابل استفاده در هر محل و هر نوع مراسمی می‌باشد.
طراحی استند و بنرهای نمایشگاهی به جهت همین کاربرد فراوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

طراحی سررسید و تقویم

سررسید یا همان سالنامه و تقویم رومیزی به‌عنوان یک محصول پرکاربرد در ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان همواره مورد توجه بوده است.
به دلیل گستردگی بازار تولید و مصرف این محصولات، طراحی سررسید و تقویم رومیزی از اهمیت برخوردار است.
طراحان حرفه‌ای همواره سعی دارند، در طراحی سررسید و تقویم رومیزی، با ارائه طرح‌های جدید، زیبا و خلاق، سلایق مشتریان عزیز را برآورده سازند.

طراحی سازمانی، دولتی و مذهبی

طراحی مناسبت‌های ملی و مذهبی و بنر‌ها ، استندها و پوسترهای خدمات دولتی و سازمان‌ها و شرکت‌های شبه دولتی بخش مهمی از فعالیت‌های حوزه طراحی و گرافیک هستند. ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مراکز دولتی، مراکز فرهنگی، فرهنگسراها، مساجد و … معمولاً مشتریان این نوع طرح‌ها می‌باشند.

طراحی گرافیک فضای مجازی

با رشد و گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش‌ازپیش کاربران از آن‌ها، نیاز به گرافیک‌های منسجم، زیبا و تأثیرگذار در آن نیز به‌شدت مطرح گردیده است.
از استفاده از تکنیک‌های گرافیکی برای تولید محتوی و انتقال مفاهیم به کاربران گرفته تا حوزه تبلیغات گرافیکی در آن و طراحی گرافیک رسانه‌های فعال در این حوزه.
طراحی گرافیک فضای مجازی فعالیتی بسیار حساس و مؤثر هست که ضمن تسلط به حرفه طراحی گرافیک نیازمند شناخت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیازهای کاربران حاضر در آن می‌باشد.
موفقیت بسیاری از رسانه‌ها در فضای مجازی را می‌توان مرهون طراحی گرافیک حرفه‌ای و تخصصی آن‌ها دانست.

طراحی بگ فروشگاهی

بگ فروشگاهی (Shopping Bag) یا ساک خرید، ساک پارچه‌ای، کاغذی یا نایلکس‌های پلاستیکی و نایلونی ابزاری برای راحتی جابه‌جا کردن کالاهای خریداری شده توسط مشتری می‌باشد.
به عبارت ساده‌تر چنانچه شما کالایی را می‌خواهید به فروش برسانید، باید برای حمل آن نیز راهکاری داشته باشید. لذا استفاده از بگ فروشگاهی برای جلب رضایت مشتری و افزایش میزان فروش محصول الزامی می‌باشد.
بر همین اساس طراحی بگ فروشگاهی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بگ فروشگاهی می‌تواند جدای از یک ساک ساده خرید یک ابزار خوب جهت معرفی محصولات و خدمات شما باشد و از آن به‌عنوان به ابزار تبلیغاتی استفاده نمود.

طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی

فولدر یا کاور یا پوشه، ابزاری است که از طریق آن می‌توان دسته‌ای از اوراق و اسناد را به‌صورت منظم و ترتیب شده در کنار هم قرار داد و نگهداری نمود.
فولدرها در جنس‌ها و شکل‌های مختلفی ساخته و استفاده می‌گردد که رایج‌ترین آن فولدرهای مقوایی با چاپ رنگی می‌باشد. این نوع از فولدر افزون بر جنبه محافظتی و بسته‌بندی برای اسناد و مدارک، به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی نیز بکار برده می‌شود لذا طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.

طراحی گواهینامه، تندیس و لوح تقدیر

همان‌طور که از اسم آن‌ها مشخص است گواهینامه، تندیس، لوح تقدیر و بسیاری دیگر از این نوع ابزارها، جهت تقدیر و تشکر در هر مجموعه یا سازمان ، در مناسبت خاص از قبیل جشن، گردهمایی، اجلاس، مسابقات و … اهدا می‌گردد که قطعاً می‌بایست طوری طراحی شده باشد که ضمن اینکه معرف آن سازمان یا مراسم می‌باشد، با شکوه خاص خود انگیزه و شوق را منتقل نماید.

اجرای نمایشگاه، مراسم و افتتاحیه

برگزاری نمایشگاه، مراسم و افتتاحیه نیازمند یه تیم طراحی قوی می‌باشد که در کوتاه‌ترین زمان قادر به انتخاب بهترین راه حل‌ها و کارآمدترین گزینه‌ها باشد. هیچ چیزی مهم‌تر از یک نمایش قوی از برند مشتری نیست و هر ضعفی در این مراسم ممکن است ضربه سختی به برند وارد سازد.

طراحی بدنه خودرو

تبلیغات و طراحی بدنه خودروها( اتوبوس- کامیون – وانت) در ایران به صورت حرفه ای انجام می‌شود و از نگاه بازاریابی و تبلیغات دارای برد بسیار خوبی می باشد.‌ آگهی روی خودروهای شخصی و سازمانی را اگر نشود ابزاری نوظهور نامید، بدون شک تاکتیکی مدرن با توانایی‌ها و قدرت تأثیرگذاری بسیار بالا است. تحقیقات نشان می‌دهد که این نوع آگهی‌های تبلیغاتی کم‌هزینه و پربازده هستند و از دیگر مزایای نصب تبلیغات روی خودرو برای شرکتی که هزینه آن را پرداخت کرده این است که مردم علاوه بر دیدن تبلیغ درباره آن بحث و گفتگو می‌کنند و این ازنظر علم تبلیغات یک تأثیر فوق‌العاده محسوب می‌شود.